Schildpaddenproject in Costa Rica - Reisverslagen van Suzanne Middelie - WaarBenJij.nu Schildpaddenproject in Costa Rica - Reisverslagen van Suzanne Middelie - WaarBenJij.nu

Schildpaddenproject in Costa Rica

17 Augustus 2012

La Fortuna & Monteverde

14 Augustus 2012

Parismina: 3e (en laatste) week!

13 Augustus 2012

Bocas!

09 Augustus 2012

Parismina: 2e week!

Parismina: 1e week!
Suzanne

Hallo allemaal! Zoals jullie al gehoord hebben mag ik 10 weken intern stage gaan lopen bij de National Technical Institute for the Deaf (NTID) aan de Rochester Institute of Technology (RIT)! Zo'n 10% van de studenten aan de RIT is doof/slechthorend. Hierdoor hebben zij een speciale afdeling voor de dove/slechthorende studenten: NTID. Daar hebben zij vaste tolken Amerikaanse Gebarentaal in dienst. Wij, Jetske, Hester, Lisanne en Rijk, zullen dus genoeg te zien krijgen! Ook heeft de plaats Rochester het hoogte percentage dove/slechthorende inwoners van heel Amerika. Tijdens én buiten schooltijd zullen wij dus genoeg kunnen oefenen met de Amerikaanse Gebarentaal! Wil je meer weten? Kijk op de website: www.ntid.rit.edu. Via deze website hoop ik jullie op de hoogte te kunnen houden van al mijn belevenissen. Hopelijk kunnen jullie mij ook op de hoogte houden van alle perikelen in Nederland! :D Kus suus